Son Haberler

Yanlış Dönüş Yeniden Başlatma Oyuncular ve Yönetmen Bizi Backwoods Cannibal Ülkesine Götür [Exclusive]

Yeni Yanlış dönüş reboot, üretken başlığını ileride bulunanlar için bir işaret yazısı olarak kullanarak birçok yanlış dönüş yapar. Bu değil Yanlış dönüş Bilirsin. Ve bazıları sadece isim olarak ikonik korku serisine benzediğini söyleyebilir. Dikkat edin, Yönetmen Mike P. Nelson bize insan eti tadına sahip kana susamış orman mutantları vermekle ilgilenmiyor. Materyal üzerindeki yeni revizyonist yaklaşımı, slasher türünde benzersiz bir şey yaratarak acı dolu gerçekliğe dayanıyor. Neredeyse tamamen sıfırdan yeniden inşa edilen bir klasiğin tamamen sade bir şekilde yeniden tasarlanmasını tartışmak için yakın zamanda film yapımcısı ve oyuncu kadrosunun üyeleriyle görüştük.

Backwoods terörü ve asla sarsılmayan gerilim Jen (Charlotte Vega) ve bir grup arkadaş, Appalachian Yolu’nda yürüyüşe çıktı. Patikaya sadık kalınması için yapılan uyarılara rağmen, yürüyüşçüler rotadan sapar ve yaşam tarzlarını korumak için ölümcül yöntemler kullanan gizli bir dağ sakinleri topluluğu olan Vakıf’ın yaşadığı topraklara geçer. Aniden kuşatma altına alınan Jen ve arkadaşları, Jen’in babası (Altın Küre adayı Matthew Modine) onlara zamanında ulaşamazsa, geri dönüşü olmayan bir noktaya doğru yöneldi.

İLGİLİ: Yanlış Dönüş Yeniden Başlatma Premiere Biletleri Artık Satışta

Filmin serbest bırakılmasını kutlayan üç röportajın ilkinde Yönetmen Mike P. Nelson ile görüştük. Yanlış dönüşBu hafta On Demand, Digital, Blu-ray ve DVD’ye gelecek olan, 23 Şubat’ta başlıyor. Köylü yamyam bölgesinin derinliklerine inmesine rağmen, Paulington James Christensen III spoiler bölgesine çok fazla girmemeye dikkat ediyor. Sonu tartışsalar da, Nelson son jeneriğe kadar oldukça cesur seçimler yapıyor.

Yönetmen Mike P. Nelson uzun metrajlı yönetmenlik denemesini Yaz Okulu çok beğenilen birkaç şort hazırladıktan sonra. Daha sonra 2018 aksiyon-korku gerilim filmini yönetecekti. The Domesticskendini yeniden başlatma ile karşı karşıya bulmadan önce Yanlış dönüş 2003 yılında başlayan ve 5 devam filmi daha içeren üretken bir korku serisi başlatan franchise. Son taksit 2014 yılında geldi Yanlış Dönüş 6: Son Çare, ve görünüşe göre bu dizinin başından beri ön planda olan üç yamyam kardeşin sonunu getirdi.

Mike P. Nelson’da köylü katilleri bulamayacaksınız. Yanlış dönüş. Ama aktör Bill Sage bunu telafi ediyor. Appalachian ormanının derinliklerinde izole bir hayat yaşayan bir grup dağ sakini olan Vakfın lideri John Venable’ı canlandırıyor. Sage, ana kötü adam olarak tehditkar bir performans sergiler ve omurganızı ürpertecek yeni bir tür korku canavarı yaratır. Bill Sage ile filmdeki etkileyici rolü ve sıfırdan ikonik bir franchise’a gelmenin nasıl bir şey olduğu hakkında sohbet etmek için görüştük.

Röportajlarımızı tamamlıyoruz Yanlış dönüşfilmde Jen’i canlandıran aktris Charlotte Vega ile de konuştuk. Çeşitli uyarılara rağmen Appalachian Patikası’nda yürüyüşe çıkmaya karar veren altı arkadaşının fiilen lideri. Ve buldukları şey, yıkıcı ve tamamen hayat değiştiriciden başka bir şey değil. Yine de, Jen’in veya arkadaşlarının, aksi takdirde masum olan yolculuklarının başına gelen korkunç sonuçtan sağ çıkmalarını tam olarak desteklemiyoruz. Bu gerçeği tartışıyoruz ve işkence görmüş bir ruhun ruhunun derinliklerine bakıyoruz, sadece son jeneriğe döndükten sonra Jen’e ne olduğunu merak ediyoruz.

Yanlış dönüş ayrıca Adain Bradley’in kadrosunda yer alıyor (Riverdale), Emma Dumont (Yetenekli), Dylan McTee (Rosewell, New Mexico) ve Matthew Modine (Yabancı şeyler). Filmin yönetmeni Mike P. Nelson (The Domestics) Alan B. McElroy tarafından yazılan bir senaryodan (Yanlış dönüş). Mike P. Nelson, bunu almaya cesaret edenler için bu uyarıyı sunuyor Yanlış dönüş.

“Bugün dünyanın zihin durumunu yansıtan bir film yapmak istedik. Bence insanlar olarak hepimiz kendimizin en uç versiyonları olma yeteneğine sahibiz, bu yüzden bu aşırılıklar bir kişinin rüyasıyla çarpıştığında başka birinin kabusu olabilir. Biz Jen ve genç yaşamlarında kritik kavşak noktalarında olan arkadaş grubunun hikayesini anlatıyoruz – ilişkiler, kariyer, başgösteren yetişkinlik onlar için her şeydir. Onlar için Appalachian’ın izini sürmenin onlara bu netliği vermesi gerekiyor. hayatlarıyla ne yapmaları gerektiği için …. ya da en azından düşündüler. “

“Venable ve Vakfın üyeleriyle tanıştığımızda, onların tipik kötü adamlar olmadıkları benim için önemli. Onlar köylüler değiller. Onlar beyaz üstünlükçüler değil. Bu çok zeki insanlardan oluşan bir topluluk. ve yaşam biçimleriyle çok gurur duyuyorlar. Onu savunmak için ne gerekiyorsa yapacaklar. Özellikle Jen, jeneriğe döndükten çok sonra yankılanacağını düşündüğüm bir karakter – hayatta kalmak için ne gerekiyorsa yapacak harika bir şekilde kusurlu, kararlı bir karakter. . “

Ama en önemlisi izleyicileri şaşırtan bir film yapmak istedik. Filmin bir yöne gittiğini düşünüyorlar ve biz onları tamamen başka bir dönüşe alıyoruz. Bu, izleyicinin bu karakterlerin kim olduğunu bildiğini düşüneceği ve bu önyargıyı tamamen tersine çevireceğimiz bir film. Bu karakterler bizi şaşırtmaya devam ediyor ve bu da filmi çok özel kılıyor. “

Saban Films yeni korku filmini yayınlayacak Yanlış dönüş Talep Üzerine, Dijital, Blu-ray ve DVD, 23 Şubat 2021.