Bu Hafta Sinemalarda

İsrailli TV Yöneticileri MIPCOM Planlarını İptal Etti Hamas’ın Savaş Korkusu – The Hollywood Reporter

İsrailli yapımcılar ve onların çığır açan TV programlarıyla Fauda Ve Spektrumda Son yıllarda uluslararası TV pazarlarına ve izleyicilerine hakim olan MIPCOM, bu yıl Hamas’ın güney İsrail’e düzenlediği terörist saldırıların ardından bu Orta Doğu ülkesinin varlığının çok daha azaldığını görecek.

“Dünyanın geri kalanıyla birlikte biz de durumun gelişmesini dehşet içinde izledik. İsrail’de güvende olan ve bizi bilgilendiren temsilcimizle iletişim halindeyiz. Bir MIPCOM sözcüsü, İsrail’den artık MIPCOM Cannes’a katılamayacak olan delegelerin elbette tam para iadesi alabileceklerini söyledi. Hollywood Muhabiri Çarşamba günü.

Yaklaşık 70 İsrailli Cannes TV pazarı için akredite oldu ve MIPCOM bu yıl kaç kişinin evde kalacağını henüz belirlemedi. Ancak 16-19 Ekim’deki festival için çok az kişinin Cannes’a uçması bekleniyor.

Firma Films’in kurucu ortağı ve İsrail Yapımcılar Birliği başkanı Adar Shafran şunları söyledi: TR Pazar günü Cannes’a olan uçuşunu iptal etti ve İsrail’in, yaygın yedek asker çağrıları da dahil olmak üzere Hamas’a karşı geniş çaplı bir askeri misilleme başlatmasının ardından İsrail üretim sektörü kepenk kapattı.

“Bütün sektörümüz tamamen kapanmış durumda. Ön saflarda duran askerlerimize yardım etmeye çalışıyoruz. İsrail’de yaşayan hiçbir İsrailli MIP’ye gitmeyecek” dedi Shafran. İsrail’in Pazar günü Hamas’a resmi bir savaş ilan etmesinin ardından İsrailli televizyon yöneticilerinin hayatta kalma moduna geçtiğini ekledi.

“Bu, İsrail için 1973 (Yom Kippur) savaşından bu yana en kötü zaman ama biz birlikte kalıp kazanacağız. Artık hiçbir şey bizim için eskisi gibi olmayacak. Bu bizimle kalacak bir yara izi,” diye ısrar etti Shafran.

Yes Studios genel müdürü Sharon Levi de İsrail-Hamas savaşının ardından MIPCOM gezisini iptal etti, çünkü içerik üretimi ve satışına dair konuşmalar dramatik bir şekilde yerini İsrail’in yakın geleceğine dair düşüncelere bıraktı.

“Ailelerimize yakın duruyoruz ve 7/24 haberlere bağlı kalıyoruz; artan ölü sayısı ve Holokost’tan sağ kurtulan rehinelerimizin, küçük çocuklarımızın, bebeklerimizin, kadınlarımızın ve yaşlılarımızın sağlık durumlarının belirsizliği karşısında şoka uğradık ve kalbimiz kırıldı. evlerinden kaçırıldı. İsrail yayın platformunun dağıtım ve ortak yapım kolunu temsil eden Levi, “130’dan fazla rehinenin güvenli bir şekilde geri dönmesi, 2000’den fazla yaralının iyileşmesi için dua ediyoruz ve 1200’den fazla masum yaşamın kaybının yasını tutuyoruz” dedi. THR.

İsrailli şirketlerin Tel Aviv’de iskelet varlığına sahip olması bekleniyor.

Endemol Shine Israel’in yönetici yapımcılarından Adi Bar Yossef, MIPCOM’a katılabilir, ancak bunun için İsrail uçaklarının çoğunun yere indirilmiş olmasına rağmen, çocuklarını İsrail’den çıkarıp Portekiz’e bir uçuş rezervasyonu yaparak güvenli bir yere götürmesi gerekiyor.

Bar Yossef, “Portekiz’e bir uçuş rezervasyonu yaptırdık ve durumun çok istikrarsız olması nedeniyle uçağın kalkabileceğini umuyoruz” dedi. TR. Diğer Endemol Shine Israel yöneticileri evlerine ve ailelerine yakın kalacak.

“Bu benim için büyük bir ikilem çünkü bu zor zamanda ülkemi terk ediyorum. Ancak aynı zamanda orada (Cannes) olmak ve bu terörist saldırılara rağmen yaratmaya devam etmek benim için önemli” dedi Bar Yossef.

Bir diğer büyük İsrailli oyuncu Keshet International, İsrail merkezli tüm yöneticilerinin MIPCOM’u atlayıp Tel Aviv’de evden çalışmaya devam edeceğini görecek. TR öğrendi.

Aynı zamanda Buenos Aires, Los Angeles, Londra, Paris, Varşova ve Münih’teki uydu ofislerinde bulunan Keshet International yöneticilerinin Cannes’da TV pazarında anlaşmalar yapması bekleniyor.